Cüzdan


8 yorum:

  1. ay çok güzel olmuş renkler çok güzel şeker gibi. bende küçük motiflerden dikdörtgen yapmıştım ama şu iç astarı varya onu beceremedim büzük büzük oldu sizinki çok güzel olmuş güle güle kullanın
    Ülkü

    YanıtlaSil
  2. pek minnoş olmuş.eline sağlık deryacığım

    YanıtlaSil
  3. Miniş cüzdan pek güzel olmuş. İçine astar da yapmışsın yaa deli insan:) Ben bi kalemkutu yapmıştım motiflerden, kolay olmuştu ama içine astar yapmamıştım:) Nasıl da emek veriyorsun, nasıl da severek yapıyorsun valla. Süpersin! Öpüldün

    YanıtlaSil
  4. That is very cute little coin purse. Nice job. :) Tammy

    YanıtlaSil
  5. Çok şeker olmuş,eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. Ay çok beğendim, birden aklıma geldi, nazar boncuğu renklerinde yapılırsa nasıl güzel olur. Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Arzu; Teşekkürler..

    Ülkü; Aynı kendi ebatı kadar içine oturtup diktim, teşekkürler..

    Ebrucum, teşekkür ederim :)

    Tuğbacım teşekür ederim, deliyim dimi valla öyleyim, öperim ;)

    Thank you so much dear Tammy :)

    Smilenacım teşekkür ederim :)

    Dilekçe işler; KEsinlikle çok güzel olur, teşekkürler..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...