5 Ağustos 2016

Elişlerinde yaptığım bazı parçalar benim için çok özel. Onlar yıllardır benimle. Bir ikincisini yapamadım zaten.
Yaptığım patchwork denemeleri içinde en küçük kumaş parçaları içeren örtü. Çoğunluğu parça kalan ithal kumaşlar içerdiği için hiç birini atmamak adına mini mini eklemiştim.
Yeniden birşeyler yapmalı, boş durmak bana göre değil. Öncelik şalımı bitirmek olacak, sonrasında dalgalı battaniyeyi tamamlayacağım. 
Bloğum içinde yer verdiğim blog dükkana gösterilen ilgi için çok teşekkür ederim. Elimde satılmak üzere ayırdığım tüm örgüler satıldı. Artık battaniye projeleri benim için bitmiş gibi geliyor, elimde kalanlar bunlar ve bana fazlasıyla yetecek kadar var. İhmal ettiğim bloğum ve elişlerim için telafiye başladım denilebilir. Yazmadığım dönemde güzel bir süreçti ama bitti gözüyle bakıp kapatmayı düşündüm hep. Birgün noktayı koyacağım ama o gün bugün değilmiş gibi geliyor. Bugünden geriye doğru ilerleyip cevaplamayı unuttuğum veya ertelediğim yorumlarımı yanıtladım, biraz geç oldu lütfen kusura bakmayın.

3 yorum:

  1. İlk fotodaki gri yastığa (kırlent) bittim.
    Aynısından yapmak farz oldu.

    Hiç abartısız söylüyorum ki, elinden çıkan her iş ayrı güzel.
    Renkler, desenler her daim çok uyumlu.
    Emeğine sağlık Deryacım..

    YanıtlaSil
  2. Zeugma; Çok kolay işleme şablonunu yollarım isterseniz, çok da keyifli yapması, kolay gelsin şimdiden :)
    Çok çok teşekkür ederim, beğenilmesi çok mutlu edici, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Bunu farketmemişim, pardon.
    İşleme şablonu gönderme teklifi için çok teşekkürler. Fotograf büyütüldüğünde gayet net görünüyor çarpılar. Zahmet etmeyin...

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...