14 Eylül 2017

Sanırım en çok bu yaz kışa hazırlanıyorum. Sağlıkla tüketelim inşallah. Patlıcan-biberler kurutuldu, tarhana hazır, domates suları, birkaç çeşit reçel de tamam. Turşulara da başlangıç yaptık. Öyle bir çember oldu ki her hafta pazar yaptıktan sonra harıl harıl bir çalışma başlıyor mutfakta, onlar bitti derken haftalık yoğurtla lor peynir faslı derken şu ara bu çember içinde koşturup duruyorum. 
Mutfağa bu kadar gömülmüşken o binbir hevesle notlar alıp, şablonlar çıkarttığım işlerime hala başlayamamak sanırım o rahatsız ediyor beni, çok kışa hazırlanan bir insan tipi değilken seneler geçtikçe o tarz bir insana dönüşüveriyorsun. Az kaldı, bir sonraki postta umarım işlemelerimden birşeyler paylaşabilirim. Sabırsızlanıyorum, özellikle çarpı işi ve işlemeler şu ara beni cezbediyor.
Bu haftanın sürprizi sevgili Ezgi'nin düzenlemiş olduğu çekilişte talihli olmamla başladı. Dün çok özenle hazırlandığı belli olan güzel hediyelerim bana ulaştı, mis lavanta kokuları eşliğinde keselerim çok güzel bir kitap ve şahane bir anahtarlığım oldu, hepsini çok beğendim, buradan tekrar çok teşekkür ederim. Şanslı isim olmak ayrı bu güzellikler ayrı ayrı mutlu etti beni.

2 yorum:

  1. Çok sevindim, yerine yakışmışlar :) Güzel günlerde okuyun. İçinde Ankara geçen romanın size denk gelmesi de şans oldu, siz de Ankara'dasınız :) Kış hazırlıkları çok güzel oluyor ama, kışın yerken lezzetli oluyor en azından. Kendimi bildim bileli annemle kışa hazırlanırız hep, babam bile domates rendeler o derece :) Zevkli işler kısaca, sağlıkla yiyin inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Ezgi; Elimdeki kitap biter bitmez başlayacağım :) Katılıyorum, kış hazırlıkları yorucu olduğu kadar hazırlaması da sonradan yemesi de keyifli gerçekten.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...