16 Eylül 2017

İşleme yapmak için pek bir heyecanlı ve hevesliyim. Uzun tembellik döneminden sonra bu benim için sevindirici bir haber.
Bu hafta daha önce bir tanesini dikip ikinciyi bir türlü dikemediğim ikinci pazen yastığımı diktim. Kenar ponponu yetişmeyince sadece ponponları dikerek diğeriyle uyum yakalamaya çalıştık.
Mavi etamin runner olacak inşallah, daha önce bu tarz büyük işleme yapmadım umarım yapabilirim, şablonu oturtma da önemli sayılar vs. bakalım nasıl birşey çıkacak ortaya, bugüne kadar çok yastık ördüm, diktim bir kere de işlemeli birşey denemek istiyorum ama önce istediğim renk etamini bulmam gerek. Etaminin üstündeki kumaşı görünce vuruldum ne yapacağımı bilmiyorum henüz ama bu canlı renkler ve gülleri çok sevdim. Çiçekli güllü takıntım büyüyerek devam ediyor :)

3 yorum:

  1. çok cici olmuş... bitmiş halini merak ettim doğrusu. :)

    YanıtlaSil
  2. Heves gelir tabii:)
    Ne güzel işlere soyunulmuş. Yastıklar birer harika. Etamindeki işlemeye ve gömleğe bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. Emine; bir değişikliğe uğramazsa inşallah karar değiştirp duruyorum :)

    zeugma; Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...