5 Nisan 2018

Geçtiğimiz akşam tv başında çıkan birkaç motif. Biraz tekrarlara başladım gibi.
Dolabımdaki motif rafı hatrı sayılır şekilde doluyor. Yavaş yavaş birleştirmeye başlasak mı?
Havalar fena gitmediği için gündüzleri yürüyüşler veya gezmelerdeyim. İnsanın evde durası gelmiyor bir de rüzgar olmasa, o da olmalı tabii de, bende fena başağrısı yapıyor. Dışarı çıktığıma çıkacağıma pişman oluyorum. Hal böyle gezmeli eve girmemeli modu olunca örgülerim de kitabımda akşama veya geceye kalıyor.
Albert Camus'un Yabancı romanını bitirdim. Adından da anlaşılacağı gibi, hayata, kendisine hatta duygularına yabancılaşmış, umursamaz ve beklentisiz bir adamın trajik hikayesi, klasik çevre, yargılar, etkileyici bir hikayeydi bana göre. Şimdi Yeni Hayat'a başladım.

8 yorum:

  1. Ooo değişik motifler var burda, ganimet bunlar ganimet:)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden harika, ellerine sağlık Derya'cım.
    Rengarenk cıvıl cıvıl.

    YanıtlaSil
  3. dilekçe işler; Teşekkürler, paylaşalım modellerimiz çoğalsın :)

    YanıtlaSil
  4. Ezgicim çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. I love all your different crochet squares in such pretty colors.

    YanıtlaSil
  6. Thank you so much Tammy :)

    YanıtlaSil
  7. Harikasın, bahar gibisin Deryacım :)

    YanıtlaSil
  8. Sende harikasın çok teşekkür ederim Nihancım ;)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...